دریچه بازدید داکت اسپلیت

دریچه بازدید داکت اسپلیت

در حال نمایش 2 نتیجه

خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت با کیفیت

دریچه‌های بازدید داکت اسپلیت معمولاً برای ساختمان‌هایی با تاسیسات زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی ساختمان‌ها نیاز است به منظور بازدید دوره‌ای از تاسیسات برای سهولت بیشتر، یک دریچه بازدید وجود داشته باشد. از طرفی در برخی ساختمان‌ها برای مخفی ماندن تاسیسات از دید عموم و زیبایی ظاهر و نما نیز از دریچه داکت اسپیلت استفاده می‌شود.

دریچه‌های بازدید معمولاً از جنس آلومینیوم، پی وی سی و‌ام دی اف در بازار موجود هستند که هر یک بر اساس شرایط مختلف کاربرد دارند. این دریچه‌ها به طور معمول بر روی سقف کاذب نصب و تعبیه می‌شوند و از طریق آن‌ها به راحتی می‌توان برای بازدید و تعمیر تاسیسات ساختمان اقدام کرد. در مجموع می‌توانیم بگوییم این دریچه بازدید کارکردی شبیه به فن کویل دارد. برای خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توانید با شرکت دانا تهویه تماس حاصل فرمایید.

ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت

به منظور ساخت دریچه‌های بازدید داکت اسپلیت ابتدا قابی در نظر گرفته می‌شود تا بتوان ورق را بر روی آن تعبیه کرد. برای ساخت دریچه‌های استاندارد معمولاً کلاف‌های سه سانتی‌متری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما در شرایطی که نیاز است محل مورد نظر برای تعبیه دریچه بازدید شکل گونیای مشخص داشته باشد، کلاف‌های پنج سانتی‌متری برای ساخت گزینه مناسب‌تری هستند. در ساخت دریچه‌های بازدید بسته به نوع دریچه لولا، زیمنس و صفحه وزنه نیز تعبیه می‌شود.

جنس و نوع ورق مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که کیفیت مناسب نداشته باشد در کوتاه مدت با فرسودگی دریچه بازدید روبرو خواهید بود و نمی‌توانید برای امور مختلف به درستی از آن استفاده کنید. از این رو شرکت دانا تهویه تمام توان خود را به کار گرفته است تا با استفاده از متریال درجه یک انواع دریچه‌های بازدید را در سطح کیفی بالا و به صورت استاندارد طراحی و تولید کند. شما می‌توانید بر اساس سطح نیاز خود انواع دریچه‌های بازی داکت اسپلیت را با کیفیت بالا و به صورت تضمینی از شرکت دانا تهویه خریداری کنید.

انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت

دریچه‌های بازدید داکت اسپلیت از نظر جنس و نوع کارکرد انواع مختلفی همچون آلومینیومی، آهنی، mdf، pvc، فلکسی گلس و سایر متریال‌های موجود در بازار، همچنین از نظر نوع کارکرد مکش دار و بدون مکش دارد که با توجه به نوع ساختمان و کاربرد دریچه انتخاب می‌شوند. دریچه بازدید در تاسیسات بیشترین کاربرد را در قسمت مکانیکی و الکتریکی دارد. از قابلیت‌های دریچه بازدید می‌توان به دسترسی به تجهیزات فن کوئل‌ها یا داکت اسپلیت‌ها نام برد.

دریچه بازدید آلومینیومی گل سقفی

دریچه بازدید آلومینیومی گل سقفی جزو محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین دریچه‌ها می‌باشد. در دریچه‌های بازدید گل سقفی به علت رعایت بیشتر استاندارد‌ها، مکش بسیار مناسبی در دور تا دور دریچه دارد که راندمان و بازدهی دستگاه را بالا می‌برد. نوع قفل این دریچه قفل زیمنسی می‌باشد و لولا و پرچ‌های محکم در استحکام و ماندگاری دریچه تاثیر‌گذار است.

دریچه بازدید ‌گریل داکت اسپلیت

یکی دیگر از انواع دریچه‌ بازدید داکت اسپلیت، مدل گریل است که برای استفاده در سیستم داکت اسپلیت، کاربرد دارد. این دریچه‌ها مزایایی چون قیمت مناسب، امکان طراحی و تغییر محل‌گریل‌ها، سرعت ساخت بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند. دریچه‌های بازدید‌گریل دارای قفل زیمنسی می‌باشد و در محل‌هایی که فاصله دستگاه با دریچه کم می‌باشد بهترین گزینه دریچه‌های‌گریل می‌باشند. در این مدل دریچه‌ها بعلت کم بودن‌ گریل مکش مناسب توسط دستگاه انجام نمی‌شود. پس برای چنین شرایطی، خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت گریل گزینه مناسبی است.

دریچه بازدید با مکش خطی و مشبک

این دو مدل از بهترین و خاص‌ترین مدل‌ها می‌باشند که در ساختمان‌های لوکس استفاده می‌شوند. استفاده از قفل زیمنسی باعث شده که با یک کلید براحتی دریچه‌ها را باز کرد که مورد استفاده در هنگام سرویس یا تعمیر دستگاه است و به آسانی باز می‌شود و در به هیچ عنوان باز نمی‌شود. در مدل قفل و کشو در محل‌هایی که امکان باز کردن درب دریچه بصورت کامل نیست می‌توان قفل را باز کرد و در را جدا کرد. مکش مشبک در جهت تهویه و مکش هوا بسیار تاثیر مثبتی دارد گردش هوای خوبی دارد و می‌تواند تهویه هوای دستگاه را بصورت کامل انجام می‌دهد.

دریچه بازدید MDF

دیگر مدل از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت mdf است. دریچه بازدید MDF را به سه صورت خام، رنگ شده، آسترخورده می‌توانید تهیه کرد. دو مدل خام و آستر خورده را با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان رنگ‌آمیزی کنید. مدل رنگ شده دریچه MDF طبق خواسته و سفارش مشتری، رنگ‌آمیزی می‌شوند و جهت جلوگیری از هرگونه رطوبت احتمالی دستگاه از آستر‌های ضد آب و عایق رطوبت استفاده می‌شود. دریچه MDF از ورق‌های 8 میلیمتری با کیفیت و با استفاده از یراق آلات مرغوب و بهترین مدل‌های بازار ساخته می‌شود. برای درب این دریچه از مگنت بسیار قوی و مناسب این کار استفاده شده که بسته به تعداد و سایز دستگاه می‌تواند بیشتر یا کمتر شود. این مدل جاذب بسیار خوب برای صدا می‌باشد که صدای دستگاه را کاملا جذب می‌کند و در سه مدل مگنتی و لولایی و وزنه‌ای ساخته می‌شود. در مدل وزنه‌ای درب کامل از دریچه جدا می‌شود.

پس قبل از خرید داکت اسپلیت، به محل مورد نظر برای تعبیه دریچه توجه داشته باشید.

قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت

قیمت دریچه‌های بازدید بسته به جنس ورق و متریال به کار رفته متغیر است. در نتیجه ابتدا شما باید شرایط و محل مورد نظر برای نصب دریچه بازدید را در نظر بگیرید و بر این اساس مدل مناسبی را تهیه کنید. همچنین نوع دریچه نیز بر روی قیمت تاثیر‌گذار است. به طور کلی این دریچه‌ها در چند مدل آلومینیومی، ‌گریل، پلاستیکی و‌ام دی اف تولید و عرضه می‌شوند. به منظور استعلام قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت در مدل‌های مختلف می‌توانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب

در حال حاضر چند نمونه از دریچه‌های بازدید در وبسایت موجود است و شما می‌توانید از لحاظ مشخصات فنی این محصولات را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت و همچنین دریافت مشاوره فروش رایگان می‌توانید با شرکت دانا تهویه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بر اساس شرایط استفاده و سطح نیاز، گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد دهند تا بتوانید انتخابی مطمئن و دقیق داشته باشید.