قطعات داکت اسپلیت

قطعات داکت اسپلیت

در حال نمایش 5 نتیجه

قطعات داکت اسپلیت از دو بخش مهم تشکلی شدن که بعضی از این قطعات به دلیل نگهداری نادرست و به مرور زمان با ضربه خوردن و … دچار فرسایش و آسب می شوند که در برخی موارد نیاز به تعویض دارند که به همین دلیل قطعات جانبی داکت اسپلیت از جمله کمپرسور، بلوورفن، ترموستات، کوئل آبگرم و موتورفن در مواقع لزوم نیاز به تعویض دارند. قطعات جانبی داکت اسپلیت داناتهویه به دو قسمت، اجزای پنل داخلی دستگاه و اجزای یونیت خارجی مربوط می شود که شما میتوانید محصولات مرتبط را اینجا ببینید.

خرید قطعات داکت اسپلیت

برای خرید قطعات جانبی داکت اسپلیت باید به مراکز و نمایندگی های مجاز و مطمعن مراجعه کنید. دقت داشته باشید که قطعه مورد نظر شما شامل گارانتی شرکت تولید کننده می باشد یا نه؟ آیا شرکت تولید کنند قطعات داکت اسپلیت نیز تامین می کند یا نه ؟ آیا شرکت تولید کننده اصالت قطعات را ضمانت می دهد یا نه ؟

قیمت قطعات داکت اسپلیت

قیمت قطعات داکت اسپلیت با توجه به عوامل مختلفی از جمله برند، مدل، ظرفیت و کیفیت قطعه متفاوت است. به طور کلی، قیمت قطعات داکت اسپلیت نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع بالاتر است.

برای اطلاع از قیمت قطعات داکت اسپلیت می توانید به در سایت داناتهویه دسته بندی قطعات داکت اسپلیت، یا از طریق تماس به شرکت داناتهویه قیمت ها را استعلام بگیرید.

تامین کننده قطعات جانبی داکت اسپلیت

شرکت دانا تهویه با بیش از 20 سال سابقه درخشان در قسمت تولید و عرضه قطعات سیستم های تهویه مطبوع، ارائه دهنده انواع قطعات جانبی داکت اسپلیت ایرانی است. شرکت دانا تهویه به مدت 5 سال ضمانت اصالت تمام قطعات داکت اسپلیت، از جمله کویل آبگرم داناتهویه، موتورفن، کمپرسور و … را تضمین می کند.