دریچه خطی داکت اسپلیت

دریچه خطی داکت اسپلیت

در حال نمایش 2 نتیجه

دریچه خطی داکت اسپلیت

دریچه خطی برای سیستم های تهویه و حرارتی و بردوتی می باشند که برای رفت ، برگشت و تخلیه هوا استفاده می شود. دریچه های خطی معمولا در سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد و مختص سقف و در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه تولید می شوند و موجب پخش هوا در محیط به صورت یک طرفه ، دو طرفه و سه طرفه میشود. دریچه های خطی هوا به صورت یکسره حداکثر تا طول 5 متر به صورت چند تکه نا محدود می باشد. دریچه خطی نقش مهمی در راندمان دستگاه و معماری و ظاهر داخلی ساختمان دارد.

انواع دریچه خطی داکت اسپلیت

دریچه های دهش یا خروجی هوا از جنس های مختلف مثل آلومنیومی، ام دی اف، استیل و گالوانیزه ساخته می شود. شرکت دانا تهویه با استفاده از فناوری روز دنیا طبق نیاز مشتری انواع دریچه خطی داکت اسپلیت را طراحی و تولید می کند.

دریچه های خطی MDF داکت اسپلیت

دریچه های ام دی اف توسط دانا تهویه بصورت خام و آستر خورده و در رنگ مورد نیاز مشتری طبق دکوراسیون داخلی ساختمان با زاویه مناسب طراحی و تولید می شوند.

دریچه های خطی آلومینیومی داکت اسپلیت

دریچه های آلومینیومی انواع مختلفی دارد که بر اساس محل مورد نظر انتخاب می شوند. انواع دریچه خطی را به چند نوع دریچه خطی زاویه دار بدون دمپر، دریچه خطی بدون زاویه بدون دمپر، دریچه خطی دو طرفه بدون دمپر (که در سالن استفاده می شود)، دریچه خطی زاویه دار دمپر دار جهت قطع و وصل کردن مسیر هوا معمولا در اتاق خواب استفاده میشود و با اهرم براحتی باز و بسته می شود، تقسیم می شوند.

دریچه های خطی اسلوت داکت اسپلیت

دریچه آلومینیومی اسلوت در پروژه های تجاری، لوکس و پروژه های با ارتفاغ سقف بلند استفاده میشود. این نوع دریچه ها به دو صورت توکار تک اسلوت مدل های روکار دو اسلوت توسط دانا تهویه با رنگ مورد نظر مشتری طراحی و تولید می شود. این نوع دریچه ها امکان ساخت با طول بیش از 3 متر را نیز دارند که بسیار زیبا و شکیل می باشند.

دریچه خطی سقفی داکت اسپلیت

در دو مدل 4 طرفه و گرد جت نارل هستند که دریچه گرد جت نازل بیشتر در ارتفاع سقف بلند استفاده میشود که سرعت خروجی هوا در این مدل نسب به مدل 4 طرفه بیشتر است. توزیع هوا در دو مدل 4 طرفه و سقفی مساوی است. مدل 4 طرفه را بصورت تایل های 60*60 جهت سقف کاذب می توان استفاده کرد.

دریچه آلومینیومی مشبک داکت اسپلیت

بیشتر در مکش داکت اسپلیت مورد استفاده می باشد. بدلیل مقاومت بیشتری که در مقابل ضربات فیزیکی دارد در مکش داکت اسپلیت استفاده می شود. این نوع دریچه که حجم ورود هوا را به دستگاه کمتر می کند، از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند. این دریچه باید در ارتفاع 40 سانتی زمین باید نصب شود که گرد و غبار کمتر وارد آن شود و ضربات کمتری وارد شود. دریچه آلومینیومی مشبک قابلیت نصب فیلتر را دارد که از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند و هوا را بهتر پاکسازی می کند.