کانال پیش عایق

کانال پیش عایق

نمایش 1–6 از 22 نتیجه

اجرای زیر ساخت و کانال های تهویه مطبوع یکی از مهم ترین مراحل تجهیز داکت اسپلیت است که نیازمند تخصص تکنسین های حرفه ای در این حوزه است. امروزه در اکثر پروژه های بزرگ سراسر جهان از کانال های پیش عایق شده در سیستم های انتقال هوا استفاده می گردد و مشاوران تهویه مطبوع ، این محصول را بعنوان جایگزین مناسب برای کانال های سنتی گالوانیزه در پروژه ها پیشنهاد میکنند. کانال کشی صحیح و اصولی به طور مستقیم در راندمان دستگاه داکت اسپلیت داناتهویه موثر است. دانا تهویه اجرای زیر ساخت و صفر تا صد تجهیز داکت اسپلیت را با استفاده از نیروهای متخصص انجام می دهد.

مزایای کانال های از پیش عایق شده پلی اورتان

کانال های پیش عایق شده پلی اورتان نسبت به کانال های گالوانیزه محصولی بروز به شمار می آید. به همین دلیل این محصول توانسته است جایگاه بخصوصی در صنعت تهویه پیدا کند که از دلایل آن می توان به چند مورد ذیل اشاره کرد.

عایق حرارتی کانال پیش عایق

اصلی ترین روش برای جلوگیری از اتلاف انرژی در کانال های انتقال هوا عایق کاری می باشد. در کانال های پیش عایق شده پلی اورتان، از فوم فشرده PIR یا فنولیک که فاقد هرگونه CFC ، HCFC و مواد سمی و دوست دار محیط زیست می باشد، استفاده شده است که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین ، پوشش یکنواخت عایق در تمامی سطح کانال مقاومت در برابر رطوبت و بخار آب و استفاده در گستره دمای بسیار زیاد، از ویژگی های منحصر به فرد این فوم می باشد.

هوابندی کانال پیش عایق

جلوگیری از نشتی هوا در طول مسیر کانال های هوا، عامل موثری جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرژِی صرف شده جهت تهیه و انتقال هوای تهویه شده می باشد.  ساختار یکنواخت کانال های از پیش عایق شده پلی اورتان و استفاده از سه نوع چسب مخصوص در هنگام ساخت و اتصالات محکم با فلنچ های مخصوص ، برای فشار هوا تا 2000 پاسکال ضریب اطمینان بسیار بالایی در خصوص هوابندی فراهم می سازد.

کیفیت هوای داخل کانال پیش عایق

با توجه به نحوه ساخت کانال پیش عایق، کیفیت هوای داخل این نوع نسبت به کانال اسپیرال گالوانیزه مسیر انتقال هوا می بایست همواره فاقد هرگونه آلودگی باشد. روکش آلومینیوم و کیفیت چسب های مخصوص بکار رفته در کانال های پیش عایق پلی اورتان باعث ایجاد هوای مطلوب داخل کانال شده و محصولی مناسب جهت استفاده در اتاق های تمیز ، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها می باشد.

مقاومت کانال پیش عایق در برابر بخار آب و کندانس

در تابستان همواره در سطح خارجی کانال های هوا ، به علت تفاوت دمایی در طرفین کانال و دمای نقطه شبنم هوا ، بخار آب موجود در هوا تقطیر می شود.  در کانال های از پیش عایق شده پلی اورتان به علت ترکیب ضد آب عایق و ساختار یکپارچه این نوع کانال یک لایه فوم و دو لایه روکش آلومینیم باعث از بین رفتن مشکل تقطیر آب می گردد. برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی داکت اسپلیت با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سرعت اجرای کانال پیش عایق

در اجرای کانال های از پیش عایق شده پلی اورتان با توجه به اینکه فاز عایق کاری وجود ندارد ساخت و نصب کانال بسیار سریعتر می باشد.

عایق صوتی ، مقاومت در برابر اشعه UV ، طول عمر و دوام را می توان از جمله دیگر مزایای این نوع کانال نام برد که در موقعیت این نوع محصول در صنعت تهویه مطبوع نقش بسزایی ایفا کرده است.

دریافت خدمات زیرسازی و کانال پیش عایق از طریق مجموعه دانا تهویه امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

قیمت کانال پیش عایق پلی ارتان

قیمت کانال کشی پلی ارتان بستگی به جنس و برند پنل پیش عایق استفاده شده دارد. در بین پنل های پیش عایق، پنل پیش عایق ip از کیفیت بالاتری برخوردار است. پنل های پیش عایق با توجه به برند و شرکت تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند که باید در هنگام اجرای کانال کشی مورد برسسی قرار دهید.

خرید کانال پیش عایق پلی ارتان

همانطور که گفته شده کانال پیش عایق از پنل های پیش عایق پلی ارتان ساخته میشوند. پنل ها با توجه به شرکت تولید کننده دارای جنس های متفاوت و قیمت های مختلف هستند. در هنگام خرید کانال پیش عایق باید به جنس و کیفیت و شرایط محیطی ساختمان مورد نظر خود توجه داشته باشید. تا بهترین کانال پیش عایق را برای منزل خود تهیه کنید و از کیفیت هوای بالاتری در محیط برخوردار باشید.