چرا داکت اسپلیت ایرانی بخریم؟ | بهترین داکت اسپلیت ایرانی

بهترین داکت اسپلیت ایرانی

  • نگاه واقع گرایانه به داکت اسپلیت ایرانی

    زمانی که صحبت از خرید داکت اسپلیت ایرانی می‌شود، افرادی مخالفت عمیقی از خود نشان می‌دهد؛ زیرا باور دارند که تولیدات داخلی قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی نیستند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، بهتر است که نگاه واقع‌گرایانه‌تری به داکت اسپلیت‌های ایرانی داشته باشید. البته که با این دید درست به امتیازات ارزشمندی می‌رسید.

    خرید داکت اسپلیت ایرانی با قیمت مناسب

    مصرف‌کنندگان برای مشخص شدن تفاوت داکت‌ اسپلیت و چیلر باید با ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر دو سیستم آشنایی کامل را داشته باشند. از مهمترین مزیت داکت‌ اسپلیت می‌توان به تامین هوای سالم و تازه با رطوبت بسیار کم در فصل تابستان اشاره کرد. مزیت مهم استفاده از چیلر نیز به‌صرفه بودن این سیستم از لحاظ مصرف انرژی می‌باشد.

    خریداران باید متناسب با نوع و شرایط اقلیمی در نقاط مختلف، نوع کارایی در ساختمان، و با مشورت کارشناسان خبره اقدام به تهیه سیستم مورد‌ نظر خود نمایند.

    با در نظر گرفتن تفاوت چیلر و داکت‌ اسپلیت می‌توان به این نتیجه رسید که برتری مطلق در هنگام مقایسه بین دو سیستم ذکر شده وجود ندارد. شما باید سیستمی را برای خرید انتخاب کنید که متناسب با شرایط محیطی تمامی نیاز‌های مشخص شده با حداقل هزینه را تامین کند.

    فرق اسپلیت و داکت اسپلیت

    چرا باید داکت اسپلیت ایرانی خریداری کنیم؟

    خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های داخلی تولید کننده داکت اسپلیت‌ پیشرفت‌های چشمگیری کرده‌اند. به طوری که می‌توان ده‌ها دلیل برای خرید نمونه‌های ایرانی بیان کرد که همگی نوعی امتیاز مثبت محسوب می‌شوند.

    کیفیت مشابه با برندهای اروپایی اما با قیمت کمتر

    اولین امتیاز مثبتی که در داکت اسپلیت‌های ایرانی دیده می‌شود، کیفیت بالای محصولات داخلی است. باید بدانید که کیفیت داکت اسپلیت‌های ایرانی کاملا مشابه با نمونه‌های خارجی بوده و حتی در برخی موارد برتر هستند.

    همچنین با توجه به کیفیت مشابه محصولات ایرانی قیمت به مراتب کمتری دارند. به همین دلیل نباید ارزان‌تر بودن داکت اسپلیت‌های ایرانی را به پای کیفیت نامرغوب بودن آن‌ها بگذارید.

    خدمات پس از فروش بهتر نسبت به نمونه‌های خارجی

    شاید داکت اسپلیت‌های خارجی کیفیت بالا داشته باشند، ولی باز هم به مرور زمان نیاز به تعمیر یا سرویس پیدا می‌کنند. اینجاست که امتیاز مثبت دیگر داکت اسپلیت ایرانی دیده می‌شود؛

    زیرا نمونه‌های داخلی از نظر خدمات پس از فروش بسیار قوی هستند. مجموعه دانا تهویه نیز محصولات خود را با پنج سال ضمانت بی‌قید و شرط عرضه کرده و شما را برای نصب و راه اندازی راهنمایی می‌کند.

    علت گرم نکردن داکت اسپلیت

    تنوع بالای مدل‌ها و قدرت انتخاب بیشتر

    اگر بخواهید داکت اسپلیت خارجی خریداری کنید، گزینه‌های چندان متنوعی پیش‌رو نخواهید داشت. به دلیل محدودیت واردات برندهای خارجی چندان زیادی در بازار داکت اسپلیت ایران فعالیت ندارند. البته شرکت‌های داخلی برای جبران این کمبود انواع داکت اسپلیت‌ها را به بازار عرضه می‌کنند.

    استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا

    خوشبختانه در یک داکت اسپلیت ایرانی با انبوهی از تکنولوژی‌های روز دنیا روبه‌رو هستیم. برای مثال می‌توانید انواع داکت اسپلیت‌های ایرانی را با تکنولوژی‌هایی مثل کمپرسور اینورتر، کنترل هوشمند مبرد و… پیدا کنید که توانایی بالای این محصولات را نشان می‌دهند.

    بیشتر بخوانید: مقایسه داکت اسپلیت اینورتر و معمولی

    قابلیت‌های متنوع

    در داکت اسپلیت‌های ایرانی قابلیت‌هایی مانند سیستم کارکرد با کمترین صدا در شب، سنسور کنترل دما، تنظیم با استفاده ریموت کنترل گنجانده شده است. البته که وجود چنین قابلیت‌های حس رضایت مصرف کننده را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

    امکان نصب در شرایط آب و هوایی گوناگون

    برای نصب داکت اسپلیت‌های ایرانی هیچ محدودیتی ندارید؛‌ زیرا این دسته از تجهیزات تهویه مطبوع در تمامی شرایط آب و هوایی پاسخگو هستند. به طوری که حتی در مناطق حاره‌ای و بسیار گرم نیز می‌توان بهترین عملکرد ممکن را از داکت اسپلیت‌های ایرانی دید.

     

    مصرف انرژی ناچیز

    زمانی که داکت اسپلیت تولید داخل را برای استفاده انتخاب می‌کنید، در دراز مدت هزینه‌های خود را کاهش می‌دهید. جالب است بدانید که برخی از محصولات خارجی با توجه به نوع طراحی خود دارای مصرف برق قابل توجهی هستند که هزینه زیادی روی دوش مصرف کننده می‌گذارند. اما در محصولات ایرانی حتی می‌توان رده انرژی A+‌ را دید که امتیازی ارزشمند محسوب می‌شود.

    دانا تهویه، پیشتاز در تولید داکت اسپلیت ایرانی

    شرکت دانا تهویه افتخار دارد که با کیفیت‌ترین داکت اسپلیت‌های ایرانی را از خط تولیدش خارج کرده و به دست شما مصرف کننده گرامی می‌رساند.

    همچنین محصولات با کیفیت ما گواهینامه‌های ارزشمندی مانند Eurovent‌ را به دست آورده و با رده انرژی انرژی A+ به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کنند.

    در صورت تمایل می‌توانید برای خرید انواع داکت اسپلیت ایرانی با دانا تهویه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره پیش از خرید خود بهره مند شوید. در وبسایت انواع مدل داکت اسپلیت‌های ایرانی موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس سطح نیاز خود مدل مناسبی را انتخاب کنید و برای نهایی کردن خرید، با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان فروش سفارش شما را ثبت کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *