نکاتی طلایی برای انتخاب بهترین داکت اسپلیت

نکاتی طلایی برای انتخاب بهترین داکت اسپلیت

  • انتخاب یک داکت اسپلیت مناسب

    داکت اسپلیت‌ها به خاطر قرار گرفتن در سقف‌های کاذب، امکان کانال کشی و عدم نیاز به خرید چند دستگاه برای هر قسمت از اسپلیت‌های معمولی برتر هستند.

    به همین دلیل بسیاری از سازندگان ساختمانی و مشتریان اسپلیت‌های عادی به سراغ خرید داکت اسپلیت می‌روند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بهتر است که با نکات طلایی انتخاب بهترین داکت اسپلیت برای خرید آشنا شوید.

    خرید داکت اسپلیت با انتخاب درست

    نکات طلایی خرید انواع داکت اسپلیت

    توجه داشته باشید که داکت اسپلیت جزو تجهیزات تهویه مطبوع خاص و نسبتا گران قیمت محسوب می‌شود. به همین دلیل در صورتی که در انتخاب آن دقت کافی به خرج ندهید، به هوای لذت بخش نمی‌رسید و باید هزینه زیادی بابت تغییر داکت اسپلیت بپردازید. پس برای خرید موفق چند نکته ساده را در نظر گرفته تا با چنین چالش‌هایی مواجه نشوید.

    بیشتر بخوانید: مزایا و معایب انواع سیستم تهویه مطبوع

    انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به ابعاد فضا

    اولین نکته‌ای که برای خرید داکت اسپلیت باید بررسی کنید، انتخاب ظرفیت دستگاه با توجه به محیط است. برای مثال خانه‌هایی که ابعاد 40 تا 50 متری دارند، با داکت اسپلیت 18000 به هوای مطبوع می‌رسند، اما در خانه‌های بالای 100 متر ظرفیت 48000 پاسخگو خواهد بود.

    به همین دلیل ما در دانا تهویه انواع داکت اسپلیت با ظرفیت‌های گوناگون را قرار داده‌ایم تا در انتخابتان محدودیتی نداشته باشید.

     

     

    تشخیص نوع داکت اسپلیت مناسب

    به طور کلی داکت اسپلیت‌ها با توجه به نوع کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم می‌شوند. در داکت اسپلیت‌های اینورتر دور کمپرسور با توجه به بار برودتی تغییر کرده و مصرف برق کاهش پیدا می‌کند.

    البته داکت اسپلیت‌های اینورتر گران‌تر بوده و در صورت فشار کاری بالا مصرف برق مشابه با مدل‌های دارای کمپرسور معمولی دارند.

    آب و هوای محل استفاده

    هنگامی که قصد خرید داکت اسپلیت برای آب و هوای گرم و شرجی یا می‌خواهید از آن در شهری با هوای معتدل استفاده کنید، قطعا باید در انتخابتان تفاوت قائل شوید.

    به طور کلی باید توجه داشته باشید که در هوای گرم و مرطوب فشار کاری داکت اسپلیت بیشتر بوده و باید ظرفیت بیشتری انتخاب شود.

    بیشتر بخوانید: تفاوت داکت اسپلیت و چیلر

    معماری محیط نصب

    بهتر است که در هنگام انتخاب معماری محیط نصب را در نظر بگیرید. برای مثال عواملی مانند ارتفاع سقف یا تعداد درها، پنجره‌ها، اتاق‌ها و فاصله فضاهای مختلف با یکدیگر بررسی شوند.

    بدون شک با بررسی این عوامل در معماری ساختمان انتخاب دقیق‌ترین خواهید داشت.

    کاربری محیط و فشار کاری داکت اسپلیت

    یک خانه مسکونی با دفتر اداری تفاوت‌هایی دارد که روی عملکرد داکت اسپلیت تاثیر می‌گذارد. برای مثال در دفاتر اداری درب‌ اصلی بیشتر باز و بسته می‌شود و تعداد نفرات بالاتری در آن رفت و آمد دارند.

    همچنین وجود دستگاه‌های اداری مختلف و حضور پرتعداد افراد گرمای دفاتر را افزایش می‌دهد. به همین دلیل باید داکت اسپلیت با ظرفیت بالاتر برای محیط‌های اداری خریداری شود.

    فشار کاری داکت اسپلیت

    کیفیت، استانداردها و رده مصرف انرژی

    خرید داکت اسپلیت با کیفیت و دارای استانداردها مطرح با مصرف انرژی پایین کاهش دهنده هزینه‌های شما خواهد بود. ما در دانا تهویه انواع داکت اسپلیت را با بهترین تکنولوژی‌ها و مشابه با برندهای مطرح جهان تولید کرده و با رده انرژی A+ به دست شما مصرف کنندگان عزیز می‌رسانیم.

    بیشتر بخوانید: راهنمای کار با داکت اسپلیت

    رضایت از خرید انواع داکت اسپلیت را با دانا تهویه تجربه کنید

    مهم نیست که داکت اسپلیت را برای خانه‌های کوچک یا دفاتر اداری بزرگ خریداری می‌کنید؛ زیرا ما در دانا تهویه تنوع بالایی از مدل‌های مختلف را به دست شما می‌رسانیم.

    همچنین محصولات ما موفق به دریافت استاندارد Eurovent شده و با 5 سال ضمانت بی‌قید و شرط در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند.

    برای خرید داکت اسپلیت ایرانی دانا تهویه میتوانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره فروش بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *